04 січня 2017

3-в-рядок - "Глітер"

 Вітаємо вас, наші любі читачі у НОВОМУ РОЦІ!!!
Дякуємо за те, що були з нами у 2016 році! А у 2017 - ми бажаємо Вам натхнення, нових досягнень та найголовнішого - здоров'я!!!!

Тепер з радістю запрошуємо вас прийняти участь у нашому першому завданні цього року! А саме: 
3 -в-рядок - "Глітер".

Так-так, дуже хочеться блиску)))  
Отже, головний елемент цього разу - ГЛІТЕР, а два додаткових необхідно обрати з переліку: 
папір, вощений шнур, штамп, чіпборд, напис.
Робота нашого запрошенего дизайнера -
 Анастасии Власенко Sorokonojka.
Добрый день! Поздравляю с наступившим 2017 годом!!! Спасибо, что пригласили к себе в гости :)) По заданию я сделала страничку любимого формата А4. Глиттер на полосках бумаги и дотс. Нежнейшая коллекция "Magnolia Sky"  создана для романтических фото! В работе также использовала скрапфишки этой коллекции , трафарет  и спрей "персик в шампанском". Из обязательных элементов, кроме бумаги: надпись, чипборд, штамп.




Роботи нашої прекрасної команди.

   Я , як цікава сорока, дуже люблю блискуче, глітер, золотко і різні прикрашалочки :)
Але інколи, хочеться пастелі , спокою і обмежити блиск. Я спробувала   ці захцянки вмістити в одну роботу  - іграшка на ялинку
        Мій рядок: глітер - папір - чіпборд ( штамп, напис, а от з шнуром не склалось :))
Глітером вкрита квіточка,  а також білий глітер у баночці :)

Глітер - це блиск свята!!! Мені дуже захотілося створити щось для зимово-святкового настрою. Саме так і народилася моя маленька казкова історія про пінгвенят, зачарований замок та солодке морозиво😊
Мій рядок: глітер - чіпборд - штамп
Скляними каплями з глітером я покрила морозиво.

Обожнюю глітер у роботах, він додає особливого шику, з його допомогою можна створювати унікальні речі.
Мій рядочок: глітер - чіпборд - папір



Я з підвісним календариком цього разу, зробленим у подарунок. Самі листочки легко знімаються і їх можна замінити на фото, або щось інше, досить зручно. А основний декор - штампи Магнолії від нашого спонсора Cherrylana designs. І рядочок, що у мене склався:
Глітер-штамп-надпис

Ми не зраджуємо нашим традиціям і обіцяємо ПОДАРУНКИ😉!
СПОНСОРИ ЗАВДАННЯ! Дякуємо вам!!!
Нагадаємо, що запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від нашого спонсора.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;))

А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників з допомогою Randomus:
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 грн. 



Фабрика Декору - дає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН 
 

Майстерня чіпборду Вензелик - надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН 

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.02.2017 року.





2 коментарі:

  1. Надя, а чем магнолии разукрашивала? Вообще незаметно переходов, круто))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ось такі аква чорнилка від Фабрики декору http://www.fdeco.com.ua/ru-25557/eshop/22-1-/102-2-/5/1375-akva-chernila-tsvet-madzhenta-30ml
      і водяна кісточка

      Видалити